Тест | Питання | Бали | Видалити |
---|---|---|---|
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 8/11 | 8/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 8/11 | 8/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 9/11 | 9/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 11/11 | 11/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 11/11 | 11/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 8/11 | 8/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 0/11 | 0/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 9/11 | 9/11 | |
Тест для тренування роботи в системі | 1/5 | 2/9 | |
Python. Команди модуля turtlе (Мельничук Вікторія Миколаївна) | 0/0 | 0/0 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 9/11 | 9/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 10/11 | 10/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 5/11 | 5/11 | |
Тренувальне тестування “Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 11/11 | 11/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 7/11 | 7/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 6/11 | 6/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 2/11 | 2/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 10/11 | 10/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 4/11 | 4/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 11/11 | 11/11 | |
Контрольний тест на тему: Алгоритми та їх виконавці. (Мельничук Вікторія Миколаївна) | 8/11 | 8/11 | |
Тест для тренування роботи в системі | 5/5 | 9/9 | |
Алгоритми та їх виконавці (Мельничук Вікторія Миколаївна) | 8/11 | 8/11 | |
Моніторинг інформаційної культури школяра. I | 0/0 | 0/0 | |
Інтернет | 24/24 | 24/24 | |
Інтернет | 23/24 | 23/24 | |
Інтернет | 24/24 | 24/24 | |
Інтернет | 23/24 | 23/24 | |
Інтернет | 24/24 | 24/24 | |
Інтернет | 24/24 | 24/24 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 6/11 | 6/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 4/11 | 4/11 | |
Тренувальне тестування “Складові комп’ютерів та їхнє призначення – 5 клас” (Підлужняк Наталія Григорівна) | 11/11 | 11/11 | |
Домашня робота на 11 травня 2017 | 0/0 | 0/0 | |
Алгоритми з розгалуженням і повторенням | 1/25 | 1/25 | |
Алгоритми з розгалуженням і повторенням | 6/25 | 6/25 | |
Алгоритми з розгалуженням і повторенням | 0/25 | 0/25 | |
Алгоритми з розгалуженням і повторенням | 23/25 | 23/25 | |
Алгоритми з повторенням | 12/12 | 12/12 | |
Алгоритми (контрольний тест) (учитель Збіглей) | 20/24 | 20/24 | |
Алгоритми (контрольний тест) (учитель Збіглей) | 21/24 | 21/24 | |
Алгоритми (контрольний тест) (учитель Збіглей) | 21/24 | 21/24 | |
Хронологія часу | 0/0 | 0/0 |
Авторизація
Всього тестiв: 1222
Тренувальних: 194